Torsdag

Shit, det är redan torsdag. Det betyder att helgen snart är här, härligt.
Denna dag kommer se likadan ut som gårdagen - sociologiföreläsning
hela dagen. Det känns inte det minsta lockande, så jag har funderat
på att stanna hemma. Vi är ju klar med hemtentan och då känns det
onödigt att lyssna. Men som jag skrev igår så kanske det är bra att
gå på föreläsningen eftersom vi ska ha ett sociologi-seminarium på
måndag. Så förmiddagspasset ska jag befinna mig på universitetet
i alla fall. Hur det blir på eftermiddagen får jag se.  ;p

Vad mer händer denna torsdag? Matlagning, diskande och duschande
är planerna när jag kommer hem. Senare  under kvällen finns det
en hel del tv-program att se, så jag kommer inte vara sysslolös.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0