Torsdag

Idag är dagen med stort D här! :) Om nio timmar är mamma och min
kusins barn här i Umeå hos oss, hihi.  :) Jag har fått mindre sömn inatt
eftersom jag skulle kliva upp 30 minuter tidigare, men det spelar ingen
roll för jag är inte ens trött nu. Hela den här dagen kommer nog bli
toppen även fast det inte lär bli någon höjdarföreläsning. Men jag har ju
någonting att se framemot i alla fall.  :)



Under kvällssidan lär det bli si och så med uppdateringen. Som ni säkert
förstår kommer det finnas en hel del annat att göra, men någon uppdatering
lovar jag att ni ska få. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0