Tisdag

Jag tror att jag lider av sömnbrist, usch. Galet trött är jag, och ändå
somnade jag tidigt igårkväll. Längtar verkligen till helgen, då ska jag sova
länge så jag blir utvilad.



Idag är det varken någon föreläsning eller något seminarium på schemat,
härligt. Men jag ska ändå åka in med bussen för jag och Kajsa ska ha en
pluggdate. ;p Vi måste passa på att arbeta med hemtentan idag när vi
är lediga eftersom Kajsa åker bort imorgon och blir borta hela veckan.
Mer planer för dagen finns inte ännu, får väl se hur mycket som blir
gjort här hemma under kvällen. Om jag känner mig själv rätt så blir det
inte särskilt mycket ikväll.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0