Tisdag

Ny skoldag, och det är lite blandade tankar inför denna dag.
Vi ska ha professionellt samtal idag igen, och ska återigen spela
in det. Problemet är att denna gång ska det vara 15 minuter långt..
Det känns lite oroväckande, för jag kommer inte få ihop 15 minuter
tror jag. Men jag får göra det bästa och hoppas att det blir någorlunda
bra i alla fall.



Vad händer mer denna tisdag? Jag slutar 12.00, och då ska jag
förbi ICA Maxi för att veckohandla innan det bär av hemåt. Sedan har
jag faktiskt inga planer för resten av dagen. Det är ingenting som behöver
läsas inom momentet eftersom jag var så flitig och läste inför ett seminarium
i söndagskväll. Så det blir en lugn kväll framför tv:n, precis det som är i
min smak.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Bergskristallen - en blogg om andlighet och kristaller

Jag tror att det kommer att gå jätte bra det där samtalet :)

Ha en bra dag!

2011-02-08 @ 07:06:45
URL: http://bergskristallen.blogg.se/
Postat av: i i d z. - enblekingechey.

superfin blogg! :D

allt bra? (:



KRAM!

2011-02-08 @ 07:20:13
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0