Sociologi

Det var som jag förutspådde - Sociologiföreläsningen var ingen höjdare.
Först och främst började dagen med salskrångel, detta på grund av att
vår lärare hade samma namn som termin tres lärare. Så de hade blandat
ihop salarna eller något. Sedan var det inte så jätteroligt att lyssna på
föreläsningen, inget intressant som togs upp. Men imorgon blir det nog
bättre då det ska pratas om risksamhälle, nätverkssamhälle, globalisering
och så vidare.  Hoppas det i alla fall!

Nu ska jag vara flitig och renskriva dagens föreläsning, det som jag skrev
ned i alla fall. Antecknade inte alls lika mycket som jag brukar, det är ett
tecken på att jag inte fann föreläsningen intressant.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jaha ! gud jag har inte haft en enda header på ett helt år någon gång !

inte ens 2 månader troja.. :-o så fort tröttnar jag.. x'D

2011-02-23 @ 17:05:25
Postat av: rebbiz

Du har chansen att bli dagens blogg! :)

2011-02-23 @ 19:13:39
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0