Socialpsykologi

Dagens föreläsning om socialpsykologi var inte alls som jag hade
förväntat mig. På schemat stod det video och då antog jag att vi
skulle se en film. Men efter tre och en halvtimmes föreläsning var
det slut - och vi fick inte se någon film.. Synd det. Koncentrationen
försvann efter två timmar, då var ingenting intressant längre förutom
"etcetra", haha. ;p

Så nu är det bara att vänta tills föreläsningen dyker upp på nätet så
jag kan skriva ned det viktigaste. Hann inte alls med mycket under
föreläsning, så jag gav upp efter en timme typ.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0