Smulpaj

Jag har varit effektiv hela dagen, men nu tänker jag sitta ned i soffan
och ta det lugnt resten av kvällen. Tvättandet är över, städandet
är också klart, och middagen är i magen. Efter middagen blev det att
baka. Vi åker till norrbotten på torsdag, och här hemma fanns
det galet mycket äpplen. Så det blev att göra en smulpaj med äpplen
under eftermiddagen.  :) Lika bra att göra en paj istället för att
slänga alla äpplen.

Nu ska jag fortsätta kika på Leila's home delivery innan Melodifestivalen
drar igång. Lördagsmyset idag består av en mugg te och nygräddad
smulpaj, yummie.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0