Schema

 

Jag är osäker om basgruppen skulle träffas 09.00 eller 09.15 idag,
så det är bäst att vara på universitetet till 09.00. Idag hade vi tänkt
arbeta med att sammanfatta tre artiklar som vi har läst inom
områdena social omsorg och socialgerontologi. Därefter ska vi
hitta på två frågor (en till varje föreläsning). Sedan tror jag inte att
vi ska göra något mer idag. Men efter basgruppsträffen ska jag stanna
på biblioteket för att skriva ut en föreläsning från förra veckan. Jag kan
inte öppna formaten på datorn här hemma eftersom det är ett nyare
program, så då måste jag göra det från biblioteket.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0