Schema


Denna fredag har vi någon temadag som ska handla om död och sorg.
Det låter inte allt för roligt att få lyssna om det i flera timmar (09.15-16.00).
Att det sedan inte kommer användas powerpoint gör det hela ännu tråkigare.
Då ska man sitta och bara lyssna i sex timmar, det känns jobbigt redan nu
när jag bara tänker tanken, haha.

Vi får hoppas skoldagen går fort så jag får åka hem och mysa ned mig i
soffan med piggelin-glass. Dumma obligatoriska dag, och dumma förkylning -
varför ska båda vara på samma dag? :/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Död och sorg en fredag... Det känns kanske inte så kul.

2011-02-11 @ 11:30:35
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0