Schema

 

09.15 är det dags för den femte träffen inom Professionellt samtal.
Idag ska vi återigen spela in ett samtal, vilket känns sådär. Jag tror
det kommer bli svårare att spela in idag, dels för att det denna gång
ska vara 15 minuter långt och det blir fortsättningen av förra samtalet.
Men jag får försöka göra mitt bästa. Dock vet jag inte om vi får någon
feedback på denna inspelning, det står då ingenting om det på schemat
som det gjorde inför förra gången.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej! jätte fin blogg =)

Va görs?

2011-02-08 @ 07:39:08
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0