Schema

 

Sovmorgon och endast en föreläsning denna måndag - det är inte
helt fel. Har inga förväntningar på föreläsningen eftersom jag knappt
vet vad den ska handla om. Den heter "Omsorgsteorier" så återigen
är det några perspektiv/teorier vi ska prata om antagligen..

 

Kommer hem vid 17-tiden och då ska det lagas middag innan jag
renskriver dagens föreläsning. Under kvällen blir det att se några
tv-program som Vad blir det för mat, Halvåtta hos mig, 112 - på
liv och död
samt CSI Miami. Inte helt fel! :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0