Schema

 

08.30 börjar vi idag, så det blir en akademisk halvtimme istället för akademisk
kvart, hehe. Dagens föreläsning ska handla om systemteori, men vad det är
har jag inte en aning om.  ;b Föreläsningen kommer vara mellan 08.30-15.00,
men en lunchrast måste vi ju få någongång under dagen.

 

Jag hoppas att dagen går fort och att föreläsningen är någorlunda intressant,
så tiden går fortare. 15.10 kommer jag och älsklingen befinna oss på
busstationen för att hämta mamma och min kusins barn, wiie.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0