Schema

 

Morgonen börjar med professionellt samtal, ser faktiskt framemot det men
samtidigt inte. Det är sista gången, så på ett sätt blir det skönt att allt
det är bortgjort (just för detta moment i alla fall), men samtidigt känns
det lite tråkigt. Hur som helst, dessa professionella samtal har varit
väldigt lärorika, roliga och framför allt intressanta.  :) Efter lunch ska jag
och Kajsa ägna någon timme åt hemtentan för att försöka påbörja en
uppgift i alla fall. Varför ska det skrivas så mycket på varje uppgift?
Tänk vad skönt det skulle vara att skriva färdigt en uppgift/dag.
Men det är omöjligt, då får man sitta säkert åtta timmar/uppgift -
minst.. ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: rosanne

Jo, när mina byxor gick sönder! :D haha!

2011-02-16 @ 11:16:08
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0