Schema

 

Igårkväll var jag lite osäker om jag verkligen skulle gå på dagens föreläsning.
Denna osäkerhet kom ifrån att föreläsningen ska handla om Asplund, och
det seminariumet ska inte ens vara lärarlett. Så det känns inte som att det
kommer bli något seriöst, mer för att fylla ut tiden. Men eftersom det är samma
föreläsare som igår så är det bäst att gå eftersom han inte använde sig av
powerpoint. Alltså kan jag inte se vad han pratat om på föreläsningen, då är
det bäst att gå dit och höra vad han säger istället.  ;p

 

Nå ja, 11.00 slutar vi denna tisdag - inte fy skam! Dock blir det inget
arbete med hemtentan idag eftersom Kajsa inte kan arbeta denna dag.
Istället ska jag fokusera på den individuella uppgiften som hör till sago-
seminariumet. Jag ska läsa Bamse, Kejsarens nya kläder och andra sagor
för att sedan koppla dem till teorier som vi pratat om under denna kurs.
Det kan nog bli ganska kul faktiskt, så lite motiverad är jag faktiskt.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0