Schema

 

Måndagsmorgonen börjar med en föreläsning klockan 09.15 som ska
handla om symbolisk interaktionism. Vi har pratat om det i termin 1,
men jag vet fortfarande inte vad det är för något. Haha, förhoppningsvis
förstår jag vad det är efter denna föreläsning. När klockan slår 12.00
är föreläsningen slut, då ska jag och Kajsa traska hem till henne och
få lite lunch i magen. Sedan ska vi börja med hemtentan lite smått.
Idag kommer det bara bli att arbeta drygt tre timmar eftersom det
är alla hjärtans dag. Jag vill ju hem i rimlig tid och få mat i magen
innan det blir alla hjärtans dag-mys med älsklingen.  :) <3

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0