Onsdag

Onsdagsmorgon och jag fick lite sovmorgon, härligt. Snart har halva
veckan gått, och precis som alltid så har tiden sprungit iväg.
Dagen bjuder på en fem timmar lång föreläsning i sociologi, vad ska man
säga? Inte det roligaste kanske.. Kvällen kommer eventuellt ägnas åt
sociologi-boken, då jag kan behöva läsa någon teori och försöka koppla
till någon aktuell händelse eftersom det ska göras till måndagens seminarium.

Men jag tror ändå det här blir en bra dag, hoppas tiden går lika fort som
den brukar. Nej, nu ska jag fixa i ordning det sista innan jag kikar igenom
facebook.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0