Måndag

Uppdateringen under denna helg har varit riktigt dålig, men jag har
haft en orsak. Eftersom mamma och min kusins barn har varit och
hälsat på har jag såklart umgåtts med dem, det är viktigare än att
blogga.  :) Det finns en hel del att berätta om helgen, men jag hinner
inte nu på morgonsidan. Får helt enkelt försöka få in något inlägg
på kvällen om helgens händelser.



Som ni säkert vet så är det återigen måndag. Helgen gick galet
snabbt (som alltid!) och nu har jag en ny skolvecka framför mig.
Denna vecka kommer vi inte arbeta på hemtentan något alls förutom
imorgon, detta eftersom Kajsa åker bort på onsdag. Nå ja, vi kommer
nog hinna tills den 11/3.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0