Måndag

Återigen en ny vecka, som antagligen kommer svischa förbi - precis som
alla andra veckor gör. Denna vecka har jag någonting att se framemot
i alla fall, hihi. :) Mamma och min kusins barn kommer och hälsar på
under helgen, så redan på torsdageftermiddag är de här hos oss.  :)



Idag är det inte bara måndag utan också alla hjärtans dag. Visserligen
firar vi inte det speciellt mycket, men älsklingen ska få en liten present
ändå eftersom jag gillar att ge saker.  :) Men utöver det så kommer
denna dag vara ganska lik alla andra dagar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0