Lördag

Oj, vilken tidig fredagskväll det blev! Efter att ha mumsat på årets första
semla tittade vi på Air bud, den är så bra, hihi.  :) Var i säng redan klockan
22.00, och det är inte vanligt när det är fredag, men var sååå trött.



Att jag la mig tidigt resulterade i att jag vaknade tidigt idag. Redan vid
07.30 klev jag upp, och då var det full rulle här. Så rastlös är jag inte.  :)
Ska snart göra lite nytta innan vi åker in till stan vid 10-tiden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Har gått den där kursen så jag får börja men måste ännu till bilskolan och göra syntestet! :) det kostar ju hos optikern så lika att göra de på bilskolan när det är gratis men killen var inte där så måste dit nu nån dag under veckan! :)

2011-02-19 @ 19:07:57
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0