Lördag

Vanligtvis brukar jag få i mig lite choklad eller chips på fredagskvällarna
när det är fredagsmys framför tv:n. Men igår blev det inget sånt,
istället fick jag i mig te, piggelinglass och honungsmelon. Det gick lika bra
det, min hals tyckte om glassen och teet i alla fall.  :)



Efter en mycket sömnlös natt ska jag snart åka iväg till Kajsa.
Vi ska kika igenom hemtentan, läsa vad man ska göra, vilka böcker
man ska ha och planera in träffar. Men själva arbetet med tentan blir
inte förrän till veckan. Sedan blir det veckohandling på Ica Maxi innan
jag åker hemåt igen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0