Lista

Namn: Mia
Piercingar: 4 stycken i öronen
Tatueringar: Inga
Längd: Bara 160 cm.. ;/
Skostorlek: 40
Hårfärg: Mörkbrunt
Är du kär i någon: Japp, Henrik <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, trivs kanon här
i Umeå!
Tänker du på självmord: Absolut inte
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dem
Vilket shampoo använder du: Asian schampoo (eller vad det heter)
från Scwartzkopf (?)
Vilken parfym använder du: Kylie Minouge, Alyssa Ashley
Vad är du rädd för: Hissar, getingar, spindlar
Gillar du att tvätta: Det är väl inte det roligaste..
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nja, jag undviker helst en sån åkattraktion.

SENASTE...
Film du hyrde:
Minns inte, det är evigheter sedan
Film du köpte: Snabba cash
Låten du lyssnade på: Nelly Furtado - Broken strings
Låten du hade på hjärnan: Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan
Låten du laddade ner: Jay Smith's album
Personen du ringde: Älsklingen
Tv program du tittade på: Vad blir det för mat
Personen du tänkte på: Älsklingen <3

FAVORIT...
Mat:
Tacos
Låt: Det är många, just nu flera låtar av Jay Smith
Sak att göra: Mysa! :)
Sport: Innebandy
Dryck: Te
Kläder: Mjukisbyxor och linne
Film: Wallander
Bil: Mercedes

ANTAL...
Gånger du varit kär:
En gång seriöst - nu.
Gånger ditt hjärta brustit: 0
Hjärtan brustit på grund av dej: Hur ska jag veta det?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger, senast
angående projektarbetet
Ärr du har på kroppen: Några stycken från vattkoppor

SENASTE...
Bok du läste: Liza Marklund & James Patterson - Postcard killers
Personen du fick mail av: Studentkåren
Personen du fick brev av: Nordea
Personen du fick sms av: Kajsa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det är flera år sedan
Saken du köpte: Massvis med mat igår

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
Varit på universitetet, bakat, duschat, städat
Var det kul: Helt okej, tiden har sprungit iväg
Hur tidigt stiger du upp: Idag blev det 06.30, men blir oftast 06.00.
Under helger unnar jag mig en sovmorgon till 09.00  ;)
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Se tv, smaka chokladkakan och sova
Är du seriös: För det mesta, men kan vara småsvamlig ibland
Vad är du allergisk mot: Klor
Var har du ont: Benen
Använder du hårspray: Det är väldigt sällan
Kan du stå på händer: Har inte provat på.. 8 år?
Favorit serie: CSI Miami, CSI NY, Criminal Minds, Halvåtta hos mig ;)

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Till strips går det bra, men inte annars
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Jodå
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Yesbox!
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: Huvudstaden ;)
Göteborg är: Fint!
Kan du sjunga: Alla kan, men om det låter bra är en annan sak.. ;P
Mer värt än guld: Älsklingen, mamma och Kosmos
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Spanien igen, och England vore inte fel
Ska bli skoj: Att Marie kommer imorgon! :)
Ska inte bli skoj: Morgondagen då jag får veta hur det gick på hemtentan.
Jag tror det är rätt kört med den, usch..
Sparar till: Allt möjligt, vettiga saker
Väntar på: Att Halvåtta hos mig ska börja
Pålägg som gäller: Bregott, ibland ost eller kaviar
Dagens dryck: Te, mjölk, saft

Kommentarer
Postat av: fanny löfmark

Jag vill gå spetsutbildning i Musik i första hand men kommer även söka lite av varje som t.ex Natur, Hotell&Restaurang, Hår&Make-up och Humanistiska. Söker nog allt som känns intressant just då :)

2011-02-03 @ 22:35:51
URL: http://fannylofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0