Kina

När seminariumet var över för dagen planerade jag och min basgrupp
lite inför de kommande träffarna. Vi lyckades även hitta en engelsk
vetenskaplig artikel inför Kina-seminariumet. Så nu hade jag tänkt
sätta mig och läsa en del av den engelska artikeln i alla fall.
Har vi tur finns det motivation till att läsa hela artikeln ikväll,
skulle vara skönt att få det bortgjort ikväll.

Belöningen blir ugnsstekta äpplen med marsansås till 19.30 då
Halvåtta hos mig visas. Bäst att prestera bra dessa två timmar
som är kvar.   ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0