Hemtenta-resultat

Föreläsningen var inte alls i min stil, inte föreläsaren heller.
Ingen höjdare till föreläsning med andra ord, mer än så behöver
jag inte yttra mig.  ;p

Resultatet på hemtentan som vi gjorde i slutet av termin 1 fick
vi veta idag. Behöver jag säga att jag var nervös när jag skulle
hämta ut hemtentan? Usch, har nog aldrig varit så nervös.
Jag var helt inställd på att få göra en omhemtenta, men vet ni vad?
Det blev godkänt!! :) Jag har nog aldrig varit så glad eftersom
jag har varit nervös i flera veckor, och trott att jag ska få göra om.



Detta betyder att alla moment inom första kursen, Socialt arbete I,
är godkända! Jag har klarat första terminen utan varken omtentor
eller kompletteringar - inte illa.  ;) Lite stolt är jag allt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0