Helg

Jag har lunch i magen och klarar mig förhoppningsvis tills det blir
middagsdags. Just nu känns det väldigt skönt att det är helg,
även fast hela veckan har varit som en helg. ;p Men fredag är
alltid extra festligt, den där känslan som infinner sig när man
kommer hem från skolan. Den gillas!



Om ganska precis två timmar är Marie här i Umeå, amazing.
Det ska bli så skojigt, vi har en hel del att ta igen. Planerna för
eftermiddagen/kvällen är att mysa på, spela något spel,
prata, prata, och prata lite till. Eventuellt en biltur runt Umeå
men det är inte helt säkert. Det här blir en bra kväll helt enkelt. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0