Helg

Det blev en tidig fredag ändå eftersom vi slutade 12.00, härligt.  :)
Men även fast jag har varit hemma några timmar har det inte gått
många knop här. Fast det är väl det som är meningen när man har
helg? Att man ska ta det lugnt och bara göra det som faller en in, hihi.
Jag har spelat Mahjong titans och middagen är avklarad, mer än
så har vi inte hunnit med här hemma.

Nu hade jag tänkt kika runt här på nätet en stund innan jag parkerar
i soffan. Hade tänkt skära upp lite honungsmelon och äta det under
tiden jag ser CSI och Criminal minds senare under kvällen. Det låter
inte helt fel i mina öron. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0