Fredagsmys

Nu ger jag upp med designen till bloggen. Jag ändrade med headern
litegrann, och nu ser det lite bättre ut. Inte precis som jag vill ha,
men jag blir aldrig nöjd så nu får det se ut sådär.  ;p



Snart hade jag tänkt gå iväg till vardagsrummet för att se på tv.
Vet dock inte om det finns något speciellt bra förrän 20.00 då
CSI börjar. Blir en riktig kriminalkväll, hihi. Först CSI som är
följt utav Criminal Minds, jag klagar inte.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Ska du inte vara med din pojkvän?:)

2011-02-25 @ 19:16:18
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0