Fredag



Jisses vad härligt det var att få sovmorgon idag! :) Jag har varit galet
trött efter förra helgen, så nu är det dags att återhämta sig. Måste passa
på att sova mycket denna helg så jag är återställd på måndag, hihi. ;p
Inatt fick jag elva timmars sömn i alla fall, det är längesedan sist.
Senaste veckan har jag fått drygt sju timmars sömn per natt, och
då blir jag som en zombie.

Dagens planer är att mysa runt här hemma i morgonrocken - precis
det man ska göra när man är ledig. :)  10.20 ska jag se Våra bästa år
och därefter ska vi under dagen ta oss ut till Ersboda för att göra ett
besök på Rusta. Veckohandlingen får bli idag eftersom vi ändå ska
ut med bilen. Så lite inplanerade aktiviteter finns det för denna dag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0