Fredag

Vanligtvis brukar jag länga efter fredagseftermiddagen, men idag längtar
jag tiotusen gånger mer. Självklart ska förkylningen bli tio gånger värre
tills idag då det är en obligatorisk heldag på universitetet. Det kunde inte
ha kommit mer lägligt? Småfeber, ont i halsen, täppt i näsan spelar ingen
roll, jag måste till universitetet denna dag och det är inget jag ser
framemot. Jag kommer somna under temadagen för inatt har det inte
blivit mycket sömn, jobbigt.



Så ja.. Nu kanske ni förstår varför jag längtar tills det blir fredageftermiddag
och skoldagen äntligen är över? denna helg ska det bli vila, vila och
återigen vila. Skönt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0