Död och sorg

Jippie, vi fick sluta tidigare än 16.00 idag! Hela dagen skulle vi ha en
föreläsning/temadag som skulle handla om död och sorg. Vi hade drygt
en timme föreläsning på morgonen, och sedan fick vi se en dokumentär.
Den var bra men samtidigt hemsk.. Det var människor som var på något
hem och bara väntade på att dö. En man hade precis fyllt 50 år, och
skulle dö inom en snar framtid för han hade hjärntumör. Det värsta var
att se när en gullig tant hade dödsångest innan hon dog. Usch vad hemskt.
Men som sagt, dokumentären var bra. Slutade redan 12.00, så det blev
hela fyra timmar tidigare än vad som stod på schemat.  :)



Väldigt tur att vi slutade så tidigt för jag hade galet jobbigt med förkylningen
under föreläsningen. Det är inte bättre nu precis, men nu kan jag nysa
och snyta mig utan att 100 personer hör, hihi.  :b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0