Centrum

Det blev inte som planerat idag. Jag hade tänkt läsa igenom hemtentan
på morgonsidan, duscha och så vidare, men det blev inte riktigt som
jag hade tänkt mig. Istället åkte vi in till stan för att strosa omkring på
affärer. Var duktig och köpte ingenting, hihi.  :)

Hemtentan är igenomläst och duschandet är också avklarat.
Så nu hade jag tänkt söka upp lite studentlitteratur som ska
beställas. Usch, vad det kommer svida i plånboken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Vi åker imorgon, men då är vi en natt i sthlm så är framme i thailand först på typ onsdag kl 12 på natten och då är klockan 6 på morgonen där såå ! :) slitet att dagen börjar dirrekt man kommer dit blir inte att sova eller nått i den stilen, då har vi hela dagen där framför oss! :D

2011-02-27 @ 19:21:52
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Jaa, det svider gärna när de tär dags för litteratur. Usch! Köpte knappt alls böcker innan men nu gör jagdet när vi har roligare kurser ;)

2011-02-27 @ 21:01:53
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0