Besök

Tänkte berätta lite om vad som hänt under helgen då mamma
och min kusins barn Lucas var på besök.  :) Bilder kommer i
ett separat inlägg.

I torsdags hämtade jag och älsklingen upp dem ifrån busstationen.
På kvällen lyxade vi till det med ugnsstekta äpplen och marsansås
samt lekte "gömma sked".

Fredagsmorgonen var jag uppe redan 05.30 eftersom jag skulle
åka tidigt till universitetet. Var mycket roligare att kliva upp då eftersom
jag hade sällskap av mamma och Lucas. Fredagsförmiddagen spenderade
jag på universitetet men blev hämtad vid 11-tiden och då styrde bilen
mot ÖoB. Fredamys under kvällen med god mat och nybakade semlor.

(Älsklingen, Lucas och mamma besökte norrlands
största tropikhus medans jag var på universitetet)


Lördagsmorgonen blev nästan lika tidig som fredagen. Åkte in till
stan för att strosa runt på några affärer. Fick med mig hem två
serveringsskålar och en plånbok. Lördagsmys med gurka och dip under
kvällen då vi såg Melodifestivalen. Vissa bidrag var riktigt bra faktiskt. :)

Söndagsförmiddagen spenderades framför tv:n, men det blev även
att leka "gömma sked". Mamma och Lucas åkte hem vid 12-tiden,
då blev det tyst och tomt. Det har varit hur roligt som helst att ha dem
här på besök.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0