Bakning

Imorgon får vi finbesök hit till Umeå. Världens bästa tjej kommer på
besök över helgen, det ska bli så roligt! En månad sedan vi sist
träffades, så det finns en massa att prata om.  :)



Nu hade jag tänkt ställa mig och baka en chokladkaka med glasyr,
mumsigt värre. Fast jag vet inte om den är god eftersom jag aldrig
förut gjort den, men att döma av bilden blir den god.  ;) Jag hade tänkt
baka imorgon när jag kommer från universitetet men kom på att
det är säkrast att baka idag. Tänk om kakan misslyckas och blir äcklig?
Då är det säkrast att jag smakar ikväll redan, hihi.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

MUMS i förskott! ;D hahah joo, jag skrev fel ;D

2011-02-03 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0