Von Benzo



Hemma från handledningen redan, skönt. Vi slutade redan 08.45 så jag
var hemma strax efter 09. Inte alls fel! :) Har fått i mig lite fika och
just nu sitter jag och rippar Von Benzo's nya album.  :)

Hade väl snart tänkt börja plugga litegrann. Måste koda gårdagens
intervju och sedan ska jag försöka göra färdigt kodningsmallen.
Kanske är flitig och påbörjar empirikapitlet lite smått, vore skönt att
få en början där i alla fall.  :) Sedan blir det matlagning, fix och därefter
konsert. Behöver jag säga att jag längtar? :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Jag håller med dej! Den är grym! :D

2011-12-08 @ 11:08:05
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0