Torsdag



Shit det är julafton om två dagar och jag har ingen julkänsla alls.. :/
Trots att vi både har julgran, adventsljusstakar, julbelysning på balkongen
och så vidare hemma i Umeå är julkänslan noll. Samma sak här hos
mamma - trots att det är pyntat så har jag ingen julkänsla. Men det
är inte så mycket att göra åt, julafton är om två dagar oavsett om jag
har julkänsla eller inte.  :)

Idag har jag tänkt ha en lugn dag med promenad, bokläsande och
tv-tittande. Bara slöa och njuta av jullovet helt enkelt, skönt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0