Torsdag

Idag ska här klippas och klistras i min analystext. Skönt att handledaren
gillade innehållet, att han var nöjd med texten. Det enda som ska fixas
är att det ska bli lite bättre struktur, så det ska klippas och klistras.
Förhoppningsvis tar det inte allt för länge eftersom jag inte behöver lägga
till någon ny text utan bara byta plats på vissa ställen.  :)



Mer planer för dagen är faktiskt en morgonpromenad. Har inte varit
ut på promenad på några dagar eftersom det regnat, snöat eller varit
svinhalt. Men idag blir det en promenad innan jag börjar med fixandet
av analyskapitlet. Känns skönt att jag är så nära mål, jag ser målgången
kan man säga, haha.  :) Just det, apropå vädret.. Jäklar vilken skillnad
det är mellan vårt område och Umeå! Igår var vi in till stan för att besöka
någon affär, och det var jättestor skillnad i snömängd. Här hemma har vi
ingen snö alls kvar ute typ, gräsmattorna är framme helt och hållet, lite
is på vägen och trottoaren men inte mycket mer än det. Men inne i Umeå
var det fullt med snö. Där var gräset täckt på de flesta ställen, och vägarna
samt trottoarerna skottades med traktor. Jäkligt stor skillnad på bara 1 mil.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0