Torsdag

Idag är jag uppe och studsar med tuppen medans både älsklingen
samt mamma sover. Jag har ju Diesel i alla fall som håller mig
sällskap, men han slocknar nog snart efter sitt morgonbus.  ;p
Det var inte alls särskilt jobbigt att kliva upp imorse när mobilen
larmade. Kanske för att jag gick och la mig redan 22.30 igår,
längesedan jag gick och la mig vid den tiden. När jag har varit
hemma den senaste veckan har klockan oftast varit vid 01.30
innan jag kommit i säng.



Idag är det också full rulle, precis som igår. Först väntar en handledning
på två timmar, skönt att vi slutar redan klockan 10.00. Då blir det
att åka hem och försöka göra färdigt kodningsmodellen eftersom jag
nu har gjort den sista intervjun samt transkriberat färdigt den. Den intervjun
gick rekordsnabbt att transkribera, en timmes prat tog "bara" fyra timmar
att transkribera igår. Under kvällen åker jag och mamma in till stan för
då är det dags för kosert.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0