Tisdag

Den dagen har bjudit på en sovmorgon till närmare 11.30 igen.
Låg och myste jättelänge med Diesel innan jag klev upp, mys!
Har degat runt här hemma med min ziperall, tagit en dusch
och sådär.



Tittade nyss på Victoria Secret fashion show 2011, sjukt fina underkläder.
Men vem köper bh:ar för 17 miljoner? ;o Helt sjukt! Var en bra
show i alla fall med fina underkläder och bra artister.  :) Just nu visas
Lyxfällan men det är inte lika intressant, haha. Dags att dra på sig
ziperallen igen och sedan inta lite middag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0