Tisdag



Imorse var jag och älsklingen uppe redan 06.30. Det är inte vanligt en
dag då vi är lediga, haha. Vi var vakna så pass tidigt eftersom det är Lucia.
Denna dag har vi som tradition att dricka te, äta lussebulla och sitta
framför tv:n och se Luciafirandet. Dock blev det väl sådär med det..
Jag somnade efter att jag fikat, haha.  :D

Nu har jag piggnat till i alla fall och ska snart sätta igång med uppsats-
skrivandet. Det känns inte alls lockande.. Men jag får tänka positivt,
att jag bara har 1,5 kapitel kvar typ sedan är jag klar. Mitt mål är
att vara färdig nästa söndag, så har typ 12 dagar på mig eller nått sånt.
Jag tror och hoppas att jag hinner färdigt tills dess i alla fall. Har tänkt vara
klar 18/12, men vi får se om jag lyckas hålla tidsplanen.  :) Idag ska jag
försöka arbeta lite mer effektivt än igår. Håll tummarna för att det lyckas.
Mer planer än uppsatsskrivande denna dag? Nja, har inga planer alls.
Ska ägna någon timme åt skrivandet, sedan blir det en ledig eftermiddag
och kväll. Hade väl tänkt läsa lite i Skamfläck också.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0