Teori

Jag var uppe före tuppen idag, hade ju tvättstuga redan klockan 07.00.
Det var småkämpigt, men efter första turen ner i tvättis blev det
bättre. Hade tänkt börja plugga vid 08.30 men som vanligt lyckades
jag skjuta på det, haha. Vid 10-tiden satt jag i alla fall och knapprade
på tangenterna för att skriva litegrann på uppsatsen.

Fy farao säger jag bara! Har arbetat med teorikapitlet under dagen
och det känns inte alls bra. Jag känner mig helt lost och vet inte riktigt
om det är sådär handledaren vill att det ska vara. Bara att hoppas på
det bästa så får jag skicka ett utkast till läraren om någon dag när jag
är färdig med kapitlet. Usch jag är så less den här uppsatsen nu, fy!
Jag vill börja skriva på empiri-delen, det är ju det som är det roliga i
uppsatsen.  :D Men i nästa kapitel, då får jag börja med empirin.  :)


Kodningsarbetet är i full gång. Står dock still nu eftersom
nästa intervju inte är förrän på onsdag.


Nu ska jag sluta för idag med uppsatsen, har fått ihop drygt en sida
i alla fall. Ska väl snart handla litegrann, sedan blir det en lugn kväll
i soffan framför någon film tror jag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0