Stigma

Under morgonen var jag in till universitetet för att hyra en diktafon
inför morgondagens intervju. Sedan passade jag på att kolla i lite
gamla B-uppsatser för att se om de skrivit något i teoridelen som kan
vara till nytta. Väl hemma igen har jag lagt till lite information om
stigma, och mycket mer än så har inte blivit gjort. Kan inte göra någonting
förrän imorrn då jag har gjort sista intervjun. Då väntar transkribering
av den intervjun, och sedan får jag fortsätta med kodningsmodellen.

Snart vankas det middag, sedan ska inköpslista skrivas, och därefter
ska jag bänka mig framför Masterchef USA. Blir en lugn och skön kväll! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

haha ja gud vad man saknar dom där tiderna! :)

2011-12-06 @ 16:15:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0