Schema

Som jag skrev i förgående inlägg så ska jag en snabbis till universitetet

idag. Första gången på flera veckor. Ska vara tillsammans med en

annan grupp idag, och jag tippar på att det inte tar särskilt länge.

Handledaren ska berätta om examinationsseminariumet och sedan

tror jag handledningstillfället är över. Då ska jag över till sjukhuset

för att göra ett besök på Medicinska biblioteket och lämna några

böcker som jag använt till uppsatsen. Sedan hoppar jag på bussen

hem, fixar lite här hemma och sedan åker jag, älsklingen och Diesel

norrut. Då är det hemfärd som gäller.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Rosanne

Jajjemän =)

2011-12-19 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0