Onsdag



Idag blir det full fart hela dagen för min del. Klockan 10.00 ska jag
vara på Barn- och ungdomspsykiatrin för att göra en intervju till
min B-uppsats. Ser framemot den intervjun, det ska bli riktigt roligt
och framförallt  lärorikt.  :) När jag sedan kommer hem väntar
transkribering av intervjun i någon timme.

Under eftermiddagen kommer mamma hit, så vid 15-tiden ska vi hämta
henne från bussen. Då blir det att testa äta på den nya hamburgarkedjan
som har öppnat här i Umeå, Big Boy. Därefter blir det handlande och
sedan återvänder vi hem igen. Så ja, denna dag kommer vara fullsmockad
med aktiviteter för min del.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0