Måndag



Inatt när jag och älsklingen gick och la oss så snöade det. Hela marken
och nästan allt gräs var vitt. Imorse när jag vaknade låg allting fortfarande
kvar - woho, även Umeå verkar få en vit jul! Hoppas att det stannar kvar,
men mycket mer snö än såhär behöver det inte komma. Men vi bor i
norrland, då brukar det alltid komma mycket, haha. ;p

Jag har vaknat för drygt en timme sedan, men sitter fortfarande här
som en zombie. Planen är att hoppa in i duschen snart för att fräscha
till mig. Sedan väntar pluggande, promenad, matlagning och städning.
Ungefär det har jag tänkt hinna med idag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0