Måndag

Idag är första dagen på flera veckor som jag behövt kliva upp såhär tidigt.
Det var sjukt svårt att somna igårkväll även fast jag alltid lägger mig vid
23-tiden typ. Men igår gick det verkligen inte att somna när jag la mig
efter 22..

Nå ja, jag är vaken nu i alla fall. Ska nämligen till universitetet idag,
första dagen på flera veckor. Blir en kort visit där då det är handledning
för uppsatsen. Känns onödigt att gå på den handledningen eftersom jag
redan är klar med uppsatsen, men idag skulle vi få information om
examinationsseminariumet. Sedan ska jag förbi biblioteket och lämna
böcker som jag använt till uppsatsen. Därefter ska jag hem och fixa
lite och under dagen styr vi bilen mot norrbotten.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0