Lördag

Den här lördagsmorgonen har inte ännu kommit igång riktigt.
Jag klev upp för snart en timme sedan och har bara lyckats få
i mig frukost. Hade tänkt pallra mig ut på en promenad snart
och därefter söka lite information om en teori till min uppsats.
Skönat att slippa skriva idag när jag ska plugga, idag blir det
bara att leta information. Hihi superbra för mig då jag är less
på att skriva.  ;p

Utöver lite arbete med B-uppsatsen på dagen har jag inte planer
för denna lördag. Jag tar det som det kommer. Ingenting inplanerat,
det är det bästa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0