Julafton



Julaftonsfirandet 2011 är över. Var en riktigt bra julafton med
god mat, bra sällskap och superbra julklappar.  :)
Började som vanligt med julmat och Kalle Anka-tittande hos
moster. Vid 16-tiden åkte vi till kusinvitamin för att fika samt ha
julklappsöppning där. Har nyss kommit hem därifrån.

Jag ska visa er imorgon vad jag har fått för julklappar. Kan säga att
jag är jättenöjd i alla fall! :D Nu väntar jag att klockan blir 21.00 då
Svensson Svensson börjar. Sedan ska jag se Sällskapsresan, hihi. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0