Effektiv

Jäklar vad skönt det är att inte behöva plugga! :D Även fast jag var
ledig förra veckan flera dagar från pluggandet så fanns det ändå
uppsats-tankar i huvudet. Men igår blev jag helt färdig med uppsatsen
så nu har jag kunnat släppa alla tankar om att plugga. Nu kan jag
äntligen njuta av jullov på riktigt.  :)

Morgonen började redan vid 08-tiden för mig med en riktig helgfrukost
bestående av vitlöksbaguette med sallad och gurka, och till det en
stor mugg te. Gott! Sedan gick jag ut på 1,5 timmes promenad och redan
klockan 11.00 var jag i tvättstugan. Är nu inne på de två sista maskinerna
och förutom tvättandet har jag hunnit med att slå in en sista julklapp,
diskat och donat här hemma. Effektivt va? ;)

Nu väntar jag bara på att älsklingen ska häva sig upp från sängen så
vi kan åka iväg till några affärer. Sedan blir det en lugn kväll här hemma
i soffan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0