B-uppsats klar!

Woho, vad härligt det känns nu! :D Jag har fixat och pillat med B-uppsatsen
under dagen, skrivit en liten sammanfattning och sånt där småfix.
Men nu är den färdigskriven, äntligen! :) Den ska vara inlämnad 5/1,
så jag tänker inte ännu lämna in den utan ska låta mamma och någon
annan läsa den för att se vad läsarna tycker om den. Ifall de anser att
något behöver fixas, är oklart eller så. Men jag är då nöjd med den som
den är nu, sen om det räcker till ett godkänt återstår att se. Handledaren
har i alla fall godkänt varje kapitel, men det är ju tyvärr inte han som
ska ge betyget.

Detta betyder att jag har jullov helt och hållet nu! Har varit ledig från
skolan ända från 30 november typ, men har ju haft denna uppsats att
skriva. Men nu är den färdig och då är jag helt ledig till 12 januari.
Skönt! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Alltså den där leoparden finns inte kvar nåmer. :( går inte att beställa.... Jo den var också riktigt fin!

2011-12-16 @ 19:19:11
Postat av: Josefin

Jag gjorde så jag hade sidnummer på alla sidor till att börja med, sen så kryssade jag i en ruta där det stod "annorlunda förstasida", då blir det inte sidnummer på förstasidan!



Vad kul för dig att vara klar med uppsatsen! :) Ha ett riktigt skönt lov och passa på att njuta av ledigheten!

2011-12-16 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0