Torsdag



Denna torsdag började med morgonmys, jag och Diesel låg och myste
i sängen en halvtimme innan jag klev upp. Myspys.  :)
Har fått i mig frukost, tittat på Våra bästa år och nu funderar jag på
att ta tag i alla måsten.

Lägenheten ska dammsugas, sängkläderna ska bytas, tvätten ska
sorteras och det ska diskas. Jag kommer ha fullt upp framtills
älsklingen slutar jobba. Kanske bäst att sätta igång så jag hinner med
allting som ska göras.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattis

sv: åh tack för sidtippsen :) Jag har typ panik för jag börjar på måndag å har inga böcker :o vet inte ens vad för böcker jag måste ha för fattar inte literaturlistan :o

2011-08-25 @ 13:34:53
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0