Tisdag

Veckans andra dag är här och solen skiner för fullt. Kan inte bli så
mycket bättre! Tänkte bara slänga in ett inlägg här lite snabbt innan
jag bänkar mig på balkongen. För det är precis det jag ska göra nu -
ta en bra bok och sätta mig ute på balkongen i hopp om att bli
lite brun.  :)

Vad resten av dagen har att erbjuda är ovisst, inga planer alls.
Sol, sol, sol i alla fall. Kvällen lär bjuda på de sista avsnitten av
Rederiet. Vad ska jag göra när serien är slut? ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra dag i solen :D jag ska också försöka hinna sätta mig ute i solen. men först tvätta :)

2011-08-02 @ 10:52:09
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: k a t t i s -v-

Åh okej :) jag har jobbat ihelgen(natt) å idag åker vi till finland så ska strax åka till arlanda :)

2011-08-02 @ 11:16:06
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0